Fakturowanie i pilnowanie terminowości realizacji płatności przez Klientów / Kontrahentów
Obsługa dokumentów związanych z zatrudnianiem i obsługą pracowników
Wykonywanie prac administracyjnych i biurowych
Prowadzenie spraw gospodarczych, m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, produkty spożywcze
Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy
Współpraca z wszystkimi działami firmy
Przygotowanie pism, prezentacji, zestawień i tłumaczeń, raportów
Nadzór i realizacja płatności cyklicznych
Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonych
Organizowanie podróży służbowych (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych)
Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki (Asystentka Dyrektora, Asystentka Prezesa, Executive Assistant, Specjalista ds. finansów i administracji) w międzynarodowej organizacji o rozbudowanej strukturze (mile widziane referencje)